Elapsed
Dengar
Tuesday, November 1, 2016 ✿ 4:06 PM ✿ 0 Shutter Comments
kau punya rasa
aku punya rasa
mereka punya rasa

apa rasa aku
ada kau fikir ?

mengembar hebat cerita kau
aku disini terpaksa mendengar
bila masa kau , aku dengar .

MASA AKU , ADA KAU DENGAR ?

jangan persoal bila manusia pergi
jangan persoal bilamana orang tak mahu lagi
jangan persoal bila orang diam seribu
jangan persoal kenapa orang berubah

kau harap kami mendengar
kami harap engkau turut mendengar.
malangnya engkau TIDAK MAHU MENDENGAR


dulu kita terima
kenapa sekarang begini akhirnya ?

aku terfikir dimana salah kita
6 seperti 3

marilah kembali  6 kerana 3 bukan jalan kita

tidak betah aku disini mendengar nama mu dilaung
bukan kerana baikmu tetapi kerana sikap mu

ayuh kawan  , kita ubah mana patut
kita jalan ke jalan baru .

SEMOGA SEMUANYA KEMBALI DULU

Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


GIRL
Past on forget to smile because OF you

Lets Mengumpat;

Put your own Cbox. Recommended 200x65.

Credditostata;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt